Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie ukończyłam studia licencjackie i magisterskie o specjalności logopedia oraz studia licencjackie o specjalności terapia pedagogiczna. Uzyskałam tytuł terapeuty wczesnej interwencji, kończąc studia podyplomowe: Wczesna Interwencja — Pomoc Dziecku i Rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. Na studiach dyplomowych ukończyłam także Neurologopedię. Jestem certyfikowanym pedagogiem - diagnostą, koordynatorem diagnostyki psychologiczno - pedagogicznej. Jestem również terapeutą ENMOT- elektro neuro mobilizacji obszaru twarzowego, wspierającej terapię logopedyczną. Ukończyłam wiele kursów, szkoleń, webinarów i konferencji, ściśle związanych głównie z logopedią (m.in: terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno twarzowych, masaż logopedyczny, kinesiotaping logopedyczny, wykorzystanie trainerów ortodontycznych, AAC, diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej, kinesiotaping logopedyczny, zaburzenia napięcia mięśniowego i ich skutki dla mowy, trening karmienia), ale także z innymi specjalnościami, jak np.Terapia metodą Warnkego: trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny, terapia ręki, APD- centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego, praca z uczniem z Zespołem Aspergera, move to learn, nowoczesne opiniowanie psychologiczno-pedagogiczne. Mam 12-letni staż pracy, jednak wciąż poszukuję nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy terapeutycznej. Doświadczenie zdobywałam w gabinetach terapii, szkołach i przedszkolach, Fundacji SCOLAR, Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, Ośrodku opiekuńczo-Rehabilitacyjnym Tabita (Konstancin-Jeziorna). Pracuję zarówno z niemowlętami, dziećmi, młodzieżą, jak i seniorami. Na każdego pacjenta patrzę całościowo. Jestem zwolenniczką podejścia holistycznego i terapii behawioralnej oraz ścisłej współpracy z najbliższym otoczeniem pacjenta. W pracy logopedycznej wykorzystuję różne metody terapii, łącząc je z elementami terapii ruchowej oraz terapii integracji sensorycznej.